Fabuła

Jest to pierwsza część Trylogii o Rodzie Malfoyów a raczej o trójce jego przedstawicielach. Ta częśc opowiada o Abraxasie Malfoyu, o jego życiu, wyborach, sytuacjach w których sie znalazł i o jego przyjaciołach. Będzie to romans z nutką thrillera, znajdziecie w tym opowiadaniu, zazdrość, miłość,zdradę, wierność, życie, śmierć i wiele innych wątków które mam nadzieje sie wam spodobają.
Ps. Nagłówek jest mojego autorstwa, jeżeli ktoś ośmieli się choćby na niego chuchnąć, odnajdę i zabije.
Życzę miłego czytania.
^^

środa, 14 września 2011

Wyjaśnienia

Chciałabym wszystkim czytelnikom wyjaśnić kilka rzeczy. Jak wiecie akcja toczy się w Londynie, w Anglii. Jest to opowiadanie z cyklu Harry Potter więc dużo nie muszę chyba wyjaśniać, ale:

1.Jest to rok 1955, listopad, zima. Tak wiem że zima powinna sie zacząć w grudniu ale ta nadeszła troszkę wcześniej, ok?

2.Próbowałam się trzymać kanonu, imiona i takie tam ale kilka postaci jest z mojej wyobrazni, jeednak te któe są kanoniczne to:
-Abraxas Malfoy, ojciec Lucjusza,
-Druella Rosier i Cygnus Black, rodzice Bellatrix, Narcyzy i Andromedy.
-Thomas Snape, ojciec Severusa

3.W Hogwarcie jest jedna zasada którą sobie dopisałam:
-Uczniowie powyżej 15 roku życia mogą mieszkać w domu i dojeżdżać do Hogwartu, oczywiście jeżeli chcą.

4. Jest to opowiadanie w którym występują związki hetero seksualne, ale będzie też coś homoseksualnego.
5. W moim opku ojciec Severusa jest czystokrwisty. 

Dziękuję za uwagę, w między czasie możliwe, że coś dopiszę do tej notki, ale teraz to już wszystko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz